Zwroty i reklamacje

                                        

                        GWARANCJA I REKLAMACJE                                     

                                                                                                                     
1.Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta
 -  Bezpieczne zakupy zwrot i wymiana do 21 dni.
2.Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przecięcia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem
3.Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon lub faktura VAT)
4.Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru (pobierz)
5.Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji
6.Po przyjęciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację
7.Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji
8.W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep. Zwrócona klientowi kwota nie będzie przekraczała wartości paczki nadanej POCZTĄ POLSKĄ
9.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient
10.W przypadku pytań prosimy o kontakt  pod numerem telefonu 502 666 120  lub mailowo sklep@braggashop.pl  
11.W celu  usprawnienia zwrotu lub wymiany,należy kliknąć w poniższy link,który zamówi kuriera do domu.                                                                                                                                                                                                                                                 WYMIANA                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 


Klientom przysługuje prawo wymiany i zwrotu danego towaru na inny rozmiar lub model w ciągu 21 dni od otrzymania produktu.
Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.
Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.
Wymiana zostanie zrealizowana niezwłocznie po otrzymania przesyłki przez sklep nie później niż do 14 dni od daty otrzymania.
Wymiany prosimy wcześniej ustalać z obsługą http//braggashop.pl

                                     ZWROT   TOWARU

Klient będący jednocześnie konsumentem,który zawarł umowe na odległość,możę od niej odstąpić,składająć stosowne oświadczenie w terminie 21 dni od daty zakupu,na piśmie lub drogą elektroniczną na adres :sklep@braggashop.pl.Na piśmie:

PHU GRACJA Laskowska Małgorzata

72-300 Gryfice

ul.Kamieńska 30

Nie odpowiadający państwu towar z jakichkolwiek powodów,prosimy przesłać wraz z numerem konta,na koszt własny na adres:

PHU GRACJA

72-300 GRYFICE

UL.WAŁOWA 6

Zwrot środków na konto,za oddany towar,następuje do 7dni roboczych.